همشهری آنلاین: مسابقات امیدهای بانوان کشور با حضور بازیکنان استان‌های البرز، تهران، قزوین، گلستان، مازندران، مرکزی، خ. رضوی، اصفهان، بوشهر، کرمانشاه و کردستان برگزار و ملاطلب از البرز قهرمان شد.

Ping Pong

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات آزاد و دسته برتر امیدهای بانوان کشور در ورزشگاه 5 مرداد شهر اراک در دو مرحله آزاد و دسته برتر برگزار گردید.


27 بازیکن در مسابقات آزاد در 8 جدول گروهی به رقابت پرداختند و بعد از 53 بازی در دو دور، نفرات راه یافته به دسته برتر مشخص شدند.

مینا پورموسوی، غزاله ملاطلب، ستایش سعیدی، پریسا ملکی از البرز، هلیا اصغری، مریم خوش‌کردار از تهران، حنانه امیدی، مهشاد دهقانی از اصفهان، صبا صفری، فاطمه مختاررضایی، پارمیدا ولی‌پور از مازندران، صبا سراجی از مرکزی، زهرا شهسواری، فاطمه نیک‌پیام، غزل امیریان و نگین ابراهیمی از کرمانشاه نفرات راه یافته به دسته برتر امیدها بودند.

در مسابقه دسته برتر امیدها که در دو دور برگزار شد، بعد از 62 بازی غزاله ملاطلب از البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در نیمه نهایی مینا پورموسوی از البرز، هلیا اصغری از تهران را 4-3 برد و فینالیست شد و در طرف دیگر جدول غزاله ملاطلب از البرز، فاطمه مختاررضایی از مازندارن را با نتیجه 4-3 برد تا دیگر فینالیت مسابقات شود.

درفینال غزاله ملاطلب از همشهری خود مینا پورموسوی سبقت گرفت و با نتیجه 4-3 وي را شکست داد و اول شد و پورموسوی به مقام دوم رسيد.

در بازی رده‌بندی هم هلیا اصغری از تهران مقابل صبا صفری از مازنداران با نتیجه 4-3 بازنده و چهارم شده و صبا صفری سوم شد.

کد خبر 349766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha